ROZDROŻE REPORTAŻU
PAULINA MAŁOCHLEB Reportaż – czy wiemy, jak go używać?
DOROTA KOZICKA Podróż w dobie non-fiction
DARIUSZ NOWACKI Wznoszenie autobiografii? W zawiązku z Nie ma Mariusza Szczygła
PAULINA MAŁOCHLEB Solidarność jest rodzaju męskiego
IWONA WĘGRZYN Syberie Polaków
ANNA PEKANIEC (Po)rachunki rodzinne
MATEUSZ SKUCHA Miłość w czasach zarazy
ELIZA KĄCKA Biała dziura
KATARZYNA HORABIK Baśń o znikaniu
EWA FURGAŁ Reportaże jako źródło wiedzy o rolach zawodowych kobiet ze wsi
POEZJA
BOGUSŁAWA LATAWIEC WIERSZE
CZYTANE UWAŻNIEJ
TOMASZ MIZERKIEWICZ Dyskretna czasoprzestrzeń etyczna. O liryce Bogusławy Latawiec
OKIEM KRYTYKA
WOJCIECH LIGĘZA Ćwiczenia z nieistnienia
JAN SZAKET Kobieta, którą stać
MICHAŁ KÓZKA Jak stać się kamieniem w rytmie Rok End Lol’a?
TEATR
MAŁGORZATA RUDA Hamlet w Krakowie, czyli melodramat miłosno-polityczny
SZTUKA
ALEKSANDRA GÖRLICH Obraz artystki w czasach współczesnych
ANTONI SZOSKA Widokówki Kiwerskiego
WSPOMNIENIE
KRZYSZTOF BIEDRZYCKI Maria Iwaszkiewicz-Wojdowska: wspomnienie
KRONIKA
ANNA PEKANIEC 25-lecie istnienia Studiów Literacko-Artystycznych UJ
Stacja Badawcza OUTSIDER Art w Krakowie
AUTORZY