MUZYKA I LITERATURA: LABORATORIUM KRYTYCZNE
MALWINA MUS-FROSIK Muzyka i literatura: laboratorium krytyczne
MATEUSZ WITKOWSKI Tekściarstwo a literatura. Dlaczego Morrissey nie dostanie Nobla
PIOTR ŻOŁĄDŹ Za czyje grzechy Jezus nie umarł? Szkic do portretu Patti Smith
MALWINA MUS-FROSIK O wyprowadzaniu wiersza poza płaszczyznę kartki – przypadek Marcina Świetlickiego
KAROL OCHODEK Muzyka&Wiersz – o płytomiku Buch
DAWID KASZUBA Rockowa podróż na Wschód. Projekt Mickiewicz – Stasiuk – Haydamaky jako muzyczne kontinuum prozy Andrzeja Stasiuka
ELŻBIETA BINCZYCKA-GACEK Film, muzyka, teledysk, reklama – Dorota Masłowska i „inne media”
KONRAD SIERZPUTOWSKI Ostatni uliczny śpiewak Warszawy? Paweł Pablopavo Sołtys
NATALIA GIEMZA Z ulicy do księgarni – polski papierowy hip-hop
MALWINA MUS-FROSIK „Więcej powietrza na namysł” – rozmowa z GRZEGORZEM KWIATKOWSKIM
CZYTANE UWAŻNIEJ
MAGDALENA RABIZO-BIREK „Zamienianie tamtego, jej i siebie, w wiersz” – testament Janusza Szubera
OKIEM KRYTYKA
OLGA SZMIDT Głosy jak gdyby z powietrza
ANNA PEKANIEC (Niepokojące) nadrealistyczne reportaże
KSIĄŻKI PRZEBRANE
MARTA WYKA Borzęcin, Kraków, Meksyk. Historia Sławomira Mrożka i Susany Osorio
WSPOMNIENIE
KRZYSZTOF LISOWSKI Kuba. O Janie Stachowskim i literaturze czeskiej
OKNO NA ŚWIAT
ANNA ŁABĘDZKA Albert Camus – wspomnienie w obrazach
SZTUKA
AGNIESZKA KUCZYŃSKA Lacrimae rerum
AUTORZY | AUTORKI